آدامس با طعم کروکودیل

آدامس با طعم کروکودیل

برای کروکودیلی که درونم رشد کرد!
آدامس با طعم کروکودیل

آدامس با طعم کروکودیل

برای کروکودیلی که درونم رشد کرد!

پیش به سوی بلاگفا

دارم کم کم برمی گردم به اصل خودم.

بلاگفا....

بنظرم همه اینا تقصیر بلاگفا نبود فقط ما یاد گرفته ایم به همه چیز خشن و بد نگاه کنیم و مقصر انتخاب کنیم. همه چیز موندنی نیست. در واقع هیچ چیز موندنی نیست مگه توی یک جای معتبر ثبت بشه و ازش کپی وجود داشته باشه. نه بلاگفا، نه بلاگ اسکای، نه بیان و....هیچ کدوم معتبر نیستند. یه ناشر ، یه کسی نوشته هات رو چاپ کنه معتبره. چون صد جلد از یه نوشته ات چاپ می کنه و هر کدوم گم بشه، پاره بشه، خراب بشه یه جلد دیگه ازش هست. 

ما هم باید حواسمون رو جمع می کردیم آخر هر ماه یه بک آپ از نوشته هامون می گرفتیم. احتیاط اول رو ما انجامش ندادیم. 

در هر صورت اصلِ اصلِ اصلش توی وبلاگم اینجا مینویسم. سادگی و راحتی اونجا رو به جای دیگه نمیدم. فقط حواسم رو جمع می کنم دیگه به هیچ جا اعتماد کامل نداشته باشم. چون هر جایی می توونه هک شه. حتا اینجا. حتا تنها نوشته های خودم. امیدوارم اونجا هم خوونده ی نوشته های در و پیتم باشین .


پ.ن : البته اینجا هم وقتی هوس کنم می نویسم و هر وقت بلاگفا براش مشکلی پیش بیاد میام اینجا و می نویسم. اما اصلی اصلیِ همون جاست.


بلاگ اسکای خوب بود. دوسش داشتم. مهربون بود.پناهم داد. ممنونم ازش

نظرات 4 + ارسال نظر
خسرو سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 00:50 http://khane8tom.blogsky.com

. درود . اگه رفتی یا نرفتی . . . خواهش می کنم ارتباط
. با مرا { خوان هشتم خسرو فیضی } را حفظ کن .
. زیرا احتمال دارد مخاطبان من { که متاسفانه با همه
. تماس گرفتم . پیام آمده که چنین صفحه ای پیدا نشد !! }
. با شما بطور تصادفی ارتباط بر قرار کردند و چون من با
. شما هستم باعث میشود یکدیگر را بوسیله شما پیدا
. کنیم . خواهش می کنم ارتباط با مرا فراموش نکنید
. اگر هم اجازه میدهید لینگ تان کنم و شما هم مرا
. با نام { خوان هشتم } لینگ کنید . متشکرم .

ان شاالله وقت کنم حتما می خوونمتون.
واقعیتش من از تبادل لینک خوشم نمیاد.
کم کم همه همو پیدا می کنیم. نگران نباشین.

یاعلی

سارا سادات سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 00:25

من از نوشته هام بک اپ داشتم ولی نظرام چی!؟

اره....دوستامون چی؟!
اینم هست.
اما خب کاریه که شده. عمدی هم در کار نبوده

نبات سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 00:02

میدونستم بر میگردی با با بلگفا بزرگ شدیم:)
ارشیوتم که میشه برگردون

:)اوهوم
مال من همشو نه

Bluish دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 23:18 http://bluish.blogsky.com

سلام
حرفتون کاملا درسته. ماها خودممون نباید این قدر سطح انتظارتمونو بالا ببریم و اتکا کنیم به چیزی که مطمئنیم جاودان نیست.
شما هرجا بنویسین برای خواننده هاتون همون کروکدیل دوست داشتنی هستین :)
انشاالله زین پس بلاگفا وبلاگِ ثبت کننده ی حالِ خوب ‍تون باشه...

:)ممنون امیدوارم

خی لی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد