آدامس با طعم کروکودیل

آدامس با طعم کروکودیل

برای کروکودیلی که درونم رشد کرد!
آدامس با طعم کروکودیل

آدامس با طعم کروکودیل

برای کروکودیلی که درونم رشد کرد!

من از اینکه اتاقم را تقسیم کرده ام ، خوش حالم!


شاید باورتان نشود اما من تقریبا یک هفته است خلوتم، اتاقم را با آن ها تقسیم کرده ام. درست است اولش کلی غر سرتان زدم که من اتاقم را نمی خواهم با هیچ کسی تقسیم کنم حتا برادر زاده های دوقلوی عزیز تر از جانم. اما آلان باید بگویم که به این فکر می کنم که قرار است فردا شب دیگر پیشم نخوابند و توی اتاقم سر و صدا نکنند غمم می گیرد.دیگر این اتاق را دوست ندارم. واقعا دیگر بدون آن ها این اتاق را دوست ندارم. 

تمام سعیم را کردم تا امشب هم مهلت بگیرم که کنارم ، توی اتاقم وول بخورند و بخوابند و هی صدایم کنند عمه، عمه یه فیلم بذار ببینیم دیگه. یا با دقلک بازی های منحصر به فردشون من را بخندانند و وقتی از درد کلافه می شوم همه ی کار هایم را بکنند . یا وقتی خسته ام مشت و مالم بدهند. وقتی هم که بهترم باهام کشتی بگیرند.

غمگینم. چون می دانم فردا شب که بروند دلم می پوسد، هی راه می روم و غر می زنم که چقدر جایشان خالی ست. 

من از این که اتاقم را با آن ها قسمت کردم خی لی خی لی هم خوش حالم و دلم می خواهد این تقسیم بیشتر ادامه پیدا کند. همین!



پیوست به این پست می خواهی در اتاقم بخوابی؟!؟!


نظرات 7 + ارسال نظر
vahid شنبه 6 تیر 1394 ساعت 22:46 http://vahidmahmoodiyan.blogsky.com

سلام نماز روزه هاتون قبول حق باشه اینشالله
خوشحالم که میبینمتون
وبلاگ منم پریده من هم بلاگ اسکای ساختم ولی نمیتونستم بهتون خبر بدم
با تبادل لینک موافق هستید؟
لطفا اگر تمایل داشتید خبرم کنید.
خدا را فراموش نکنید
مراقب خودتون و خوبی هاتون باشید

علیکم سلام.
ممنونم.

وبلاگتون برمیگرده اگه صبور باشین. من احتمالا چند وقت دیگه برگردم سر جای خودم.

ممنون. شما هم همچنین
یاعلی

دخترک(وطن فروش) شنبه 6 تیر 1394 ساعت 10:25

وبتان را تمام و کمال خواندیم:)
کرویی ی سوال اینجا راحت میشه پست گذاشت مث بلاگفا یا دنگ و فنگ داره؟
میخواهم ترک گویمش بلاگفارا!!!
اونجا سختمه دیگه نوشتن...

ممنونم:)
ترکش نکن:((
بلاگفا گناه داره....


+اینجا از میهن و پرشین بلاگ و بلاگ بهتره. خوبه.

دخترک شنبه 6 تیر 1394 ساعت 09:28

وقتی کسایی یهویی میان وسط زندگیت (قبلا گوشه زندگیت بودن) این یهویی اومدمشون شوکه میکنتت اروم اروم به بودنشون عادت میکتی حتی جیغ و داداشون شیطونیاشون اصا همه چیشون میشه لذت بخش و تو یادت میره ک قراره برن اصا انقد هواست گرمه بودنشونه ک وقت نمیکنی ب رفتنشون فک کنی و اونا یهویی میرن
بعد از این یهویی رفتن زندگیت حاوی یک عدد خلا گندس
دخترخاله 11ماهه و پسرخاله 18ماهه منم این خلا رو تو این روزا ب من چشوندن اخ دلم
خیلی بی رحمانست این رفتن خوب:((((

اصلا نه که سنمونم نزدیکه همه....بعد رابطه مونم باهم خوبه....خی لی اذیت میشم

سنا جمعه 5 تیر 1394 ساعت 17:45 http://snorm1.blogfa.com

نه قرار نیست آرشیو مونُ برگردونه...زد همه مونُ آواره کرد...از دستش پره دلم فاطمه،خیلی،پست آ ی موقت،نظرای خصوصی و همش پر...هی پسورد میزنم،هی وارد نمیشه،هی میگه اصن نیست همچین وبلاگی...میخوام بگم لامصب ینی چی نیست؟حالیته چی میگی...هعی فاطمه،فاطمه،فاطمه...

این یعنی داره بر میگردونه. یه وقت وبتو نسازی از اول...یه وقت نری تو مدیریتت ها. اونوقت مثه من ارشیوت میپره....
من اگه نمیدونستم همچین گندی نمیزدم:((

برنمیگردی بلاگفا؟
ببین قبلنا صفحه اول وبم رو میاورد الان ک کامل حذفش کرده.
فک کنم باید تصمیم اصلیو بگیریم.بمونیم یا برگردیم.
میشه تصمیمتو بگی شاید کمکم کنه

من برمیگردم بلاگفا
اما تا یه ماه مهلت میخوام

Lancer جمعه 5 تیر 1394 ساعت 14:32

مث اینکه اکثر دوستان هجرت کردن بلاگ اسکای...
بعید میدونم بلاگفا به حالت سابقش برگرده و البته فرضا که برگرده دیگه همون اندک رونق قبل از منهدم شدنش رو داشته باشه...
اینستاگرم شده حیات خلوت بلاگرای خسته ای مثه من!

هیچ وقت اینستا جای وبلاگ و وبلاگ نویسی رو نمیگیره.
برمیگردن...فقط زمان میخوان.
من که برمیگردم

خانم گلآبی جمعه 5 تیر 1394 ساعت 14:08 http://ingleside.blogsky.com

واااای من تا الان فکر میکردم شما آقا هستی !!!! :|
:دی
عمه بودن خیلی خوبه :))))))

چرا آقا؟؟؟!:))))


خی لی:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد