آدامس با طعم کروکودیل

آدامس با طعم کروکودیل

برای کروکودیلی که درونم رشد کرد!
آدامس با طعم کروکودیل

آدامس با طعم کروکودیل

برای کروکودیلی که درونم رشد کرد!

آواره ی آواره


وقتی دیدم هرچی مینویسم با این که بلاگفا درست شده این وبلاگ (کلیک)رو برام میاره و چیزی ثبت شده نمیزنه . به فکرم رسید برم بزنم روی اسفند نود و دو ببینم چه اتفاقی میفته که من رو با یه کلیک پرررررت کرد توی موقعی که نه حالم خوب بود نه اصلا دلم می خواست دیگه نفسی باشه که بکشم. قالبم یه شکل دیگه، پیوند هام برگشته بود به همون سال. یعنی این وبلاگ (کلیک).

به فکرم زد که من که از ارشیوم به جز اردیبهشت بک آپ دارم. بزنم وبمو حذف کنم یه بار دیگه بسازمش و توش بشینم بدون هیچ خاطره، بدون هیچ دلهره ای توش بنویسم. اما دلبستگیم به خودِ خودِ وبلاگم نذاشت راضی به این کار بشم. پس تا درست شدن کامل بلاگفا همینجام. 


+از همه بدتر وبلاگ دوستام پریده. پریده که پریده....




درضمن اگه راهتون نمیده یا مال اینه که شما توی سال 92 ارشیوی نداشتین ، یا اینکه باید رمزی رو که سال نود و میزدین رو بدین.



پ.ن : حالم خوب نبود کامنتاتونو تایید کنم. ببخشید


نظرات 10 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 02:15 http://74f94.blog.ir/

من که رفتم دیدم اصن بلاگفا آدرسمو آزاد کرده :|
یعنی هرکسی میخواست میتونست بسازش .
آرشیو پیشکش .

نه. نسازیشا. داره کم کم ارشیوتو برمیگردونه. من این کار رو کردم گند زدم. و خی لی های دیگه

Sαrα мαdrιdιѕтα جمعه 5 تیر 1394 ساعت 17:40

چرا توی سال 92 ارشیو داشتم
رمز اون سال رو هم زدم ولی بازم نمی تونم وارد بشم :/

نمیدونم. انگار داره ارشیو ها رو برمیگردونه

کبوتر جمعه 5 تیر 1394 ساعت 03:40 http://zsa-abd.blog.ir

چه خوب شد قالبت :) حس قدیماست برامون :)

من از 93 تو وبلاگ جدیدم بودم :/

تو که نمی خوای برگردی بلاگفا. چقدر بد.


:) اوهوم.

سلام بر سیده ی نازنین و دوست داشتنی
چطورین کرو جانم خیلی دلم برای شما و نوشته هات تنگ شده بود
خی لی...

علیکم سلام خانوم:) :*
قربووووووووون شما خانم. من که می نویسم

بلاگفا وب یک سالمو نابود کرده.
من امروز واسه نوشته هام گریه کردم...

خب حقم داری

نبات پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 22:39

تلخیش همین نبود رفیق هاست....
پوکیده واسه من.....

اوهوم
مال منم

مارکر زرد:) پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 22:02

اشتباه من انتقال یه سری از وبلاگها از ریدینگ لیست گوشی به وبلاگ دوستان بود .

پس اینجا بود ! برا من زده بود آپ شده وبتون ! ولی تو وبتون نبود بعد نمیفهمیدن جریان چیه پس!

چه باحال

خسرو پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 21:53 http://khane8tom.blogsky.com

. با بهترین درودهایم . جانا سخن از زبان ما می گویی . . . سه سال
. یکی از پر طرفداران وبی را در بلاگفا داشتم { خوان هشتم خسرو
. فیضی } و چنان با مخاطبانم صمیمی شده بودیم که همه شب تا
. نیمه های شب برای هم می نوشتیم !!! . و نهایت انجمنی ساختیم
. اما ، اینک پس از دو ماه انتظار بلاگفا ایمل و پسورد مرا قبول نمی
. کند . . . و چه سخت و دردناک است فراموش کردن آن همه خاطره . .
. اینک به اینجا پناه آورده ام و می خواهم شروعی تازه آغاز کنم . .
. لطفا ی نگاه به وب بلاگفای من بکن . . بعد در اینجا بمن سر بزن
. و مرا مرهون محبت خویش ساز . و باور کن . خورشید فردا برای
. ما طلوع خواهد کرد . موفق باشید .

اره خب سخته
ان شاالله

من پسووردم پیدا نمیشه ..

وبلاگم رو هواست ..

ناراحتشم ..

پسوورد قدیمیتوزدی؟!
تو سال 92 توی این وبت نوشته ای داری؟!

مستر نیما پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 19:55 http://Saheleafkar.blog.ir

منم همین مشکلاتو داشتم
اول رفتم بلاگ اسکای دیدم انگار اون حس مالکیتو آدم نداره
بعد رفتم بلاگ
خب هم امکاناتش بیشتر از اسکای هست.هم اکثرا رفتا اونجا
نوشته های دوستان که بلاگفا داشتم اضافه کرده به امکاناتش
خلاصه علی رقم پریدن آرشیو از 92به بعد با نوشتن پست تو بلاگفا کلااااااااااا قیدشو زدم و برای همیشه بلاگ موندگارم

من بلاگ اسکای و بیشتر از بلاگ دوستدارم
اما برای همیشه اینجا نمی مونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد