آدامس با طعم کروکودیل

آدامس با طعم کروکودیل

برای کروکودیلی که درونم رشد کرد!
آدامس با طعم کروکودیل

آدامس با طعم کروکودیل

برای کروکودیلی که درونم رشد کرد!

می خواهی در اتاقم بخوابی؟!؟!


این یک امتیاز منفی ست. من چند ساله هیچ جوری نمی توانم اتاقم را با هیچ کسی شریک شوم. نمی توانم یعنی این که حس امنیتم را با تقسیم اتاقم از دست میدهم. هر چقدر هم طرف برایم عزیز باشد. شاید شبی توی اتاقم نخوابم اما حاضر نمی شوم آن را به احد الناسی برای یک شب قرض دهم. فقط مهمان یکی ، دو روزه را کمی می توانم تحمل کنم.

حالا هم که امشب این دوتا وروجک مهمان اتاقم شدند، با این همه علاقه حس می کنم کسی یک چیزی را از من دزدیده است. 

قسمت بد ماجرا همین احساس نا امنی ست که دارم.


+عنوانم هم واکنش منه:)

نظرات 1 + ارسال نظر
نیلوفر یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 05:46 http://nilooee21.mihanblog.com/

در جهان تنها کسی پیروز می شود که به امید دیگران ننشیند و همه چیز را از خود بخواهد.((فریدریش شیلر))
9651

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد