آدامس با طعم کروکودیل

آدامس با طعم کروکودیل

برای کروکودیلی که درونم رشد کرد!
آدامس با طعم کروکودیل

آدامس با طعم کروکودیل

برای کروکودیلی که درونم رشد کرد!

اگه تلگرام استیکر نمی گذاشت چقدر از پیشرفت، ما عقب می افتادیم


باید بگویم که بازی والیبال یکی از پر هیجان ترین بازی هاست وتیم ملی والیبال ایران یکی از پرهیجان ترین و عالی ترین تیم هاست بر عکس فوتبال ایران که بخاری ازش بلند نمی شود و جای خودش را می دهد به بارسلونا و رئال مادرید. از این رو برد سه به هیچ امروز را به همه تبریک می گویم تا باشد که یکشنبه هم به همین منوال ببریمشان و مشت قهرمانی را تا حدی به آسمان بلند کنیم. بعله! باید گویم که ست دوم بسی نفس گیر بود و از شدت جیغ و داد و هیجان ما هر چه سر سفره افطار میل نموده بودیم را هضم کرده و بخاطر همین بعد از بازی ما داد و فغان گرسنگی سر داده بوده ایم.


جا داره اینجا از دوستانی که در حین بازی با شعر ها و جوک هایی که می ساختن و ما را همراهی می کردن بسی تشکر کنم و برای ساختن استیکر ها هم همچنین. واقعا خسته نباشید که ساعت هفت شب برای ماه عسل به سختی و مرارت شدید جوک می سازید و بعد ساعت نه هم مجبور می شوید برای والیبال این کار طاقت فرسا را تکرار کنید. واقعا که کار سخت و پیچیده و مهم و خطیری را در دست دارید . فقط باید متذکر بشوم که این استیکر احسان علیخانی یه کم زیاد طول نکشیده است؟! آن هم زودتر محبت کنید ما واقعا شرمنده ی گل رویتان می شویم.

نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا جمعه 5 تیر 1394 ساعت 18:04 http://s-ridiculous.blog.ir/

امسال اصلا برنامه ماه عسل و خوب ندیدم شاید دو قسمتش اونم هر کدوم دو سه دقیقه فقط به خاطر تیتراژش ، آدم بدی نیست این علیخانیه بیچاره ولی نمیدونمچرا یه خط در میون باس عزاداری کنیم!!!

منم شاید چهارتاشو. فقط اون دوتا برنامه رو نشستم یه ذره مثه ادم دیدم. همون که درمورد اسارات چند تا بچه ی 14 15 ساله بود. بنظرم اون خوب بود. بقیه اش که تا الان بیخود بوده
امسال نمیدونم چرا اینجوری کرده....

نیمه سیب سقراطی شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 14:53 http://1ta414.blog.ir/

بازی دیشب که اساسی چسبید ^_^

ملت باحالی هستیم کلاً :)))

وااااقعا چسبید.

:)



والاع:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد