آدامس با طعم کروکودیل

آدامس با طعم کروکودیل

برای کروکودیلی که درونم رشد کرد!
آدامس با طعم کروکودیل

آدامس با طعم کروکودیل

برای کروکودیلی که درونم رشد کرد!

من باب پست قبل


من مال گروهی که توش فحش مزخرف بدن و به اینجور جوکای خاله زنکی بخندن نیستم. غیبت از دم تا دمشون رو بکنن نیستم. نمیگم اصلا غیبت نمی کنم اما حداقل اگه یه غیبت بکنم غیبتی می کنم که به مجازاتی که قراره خدا برام بذاره بیارزه ، حداقل خنک شم، اروم شم. بعد نه غیبتی که کلی فحش توشه و کنارشم کلی تهمت که مثلا چی. بچه ها بیاین بخندیم.

من ادم اینجور چیزا نیستم.

پاستوریزه شاید نباشم اما اینجوری بودن رو نمی توونم یاد بگیرم.

من مال این گروه نیستم.

پس:

لفت د گروپ....


نظرات 2 + ارسال نظر
کبوتر یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 03:44 http://zsa-abd.blog.ir

لفتوووووو

ناقصتم. عینکتو میزدی خب

ساجده جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 22:12 http://www.val-ghalam.blogsky.com

کار خیلی خوبی کردی. اینا اسمش پاستوریزه بودن نیست.انسان بودنه. :)

عه
کامندونیش باز مونده بود:))

ممنونم:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد