آدامس با طعم کروکودیل

آدامس با طعم کروکودیل

برای کروکودیلی که درونم رشد کرد!
آدامس با طعم کروکودیل

آدامس با طعم کروکودیل

برای کروکودیلی که درونم رشد کرد!

چقدر تاثیر داریم در روند زندگی دیگران!؟


میگوید خسته شده ام از این که او هم با ما زندگی می کند. هر وقت می آیم دو کلام با مادرم حرف بزنم یا طرف من را متعصبانه می گیرد و همه چیز را بهم می ریزد یا بیخودی طرف مادرم را و باز همه چیز را بهم می ریزد. در آخر هم همه کاسه و کوزه های این بین بر سر منِ فلک زده خرد و خاکشیر می شود. می گوید بدتر از همه جوری بلد است روی مخ مادرم کار کند که مادرم موضع خود را سفت می چسبد و هی من را به رگبار های بی رحمانه اش می بندد. نا منصفانه است اما از دست هیچ کس کاری برنمی آید. خاله ام از وقتی تصمیم گرفت دیگر شوهر نکند با ما زندگی می کند که از تنهایی دربیاید. آخه مامان بزرگ و بابابزرگم به رحمت الهی پیوسته اند. 

روسری اش را باز می کند. کمی خودش را باد می زند و می گوید تصمیم گرفته ام یا با اراده ی فولادینم بروم و مستقل شوم یا این که حتما ازدواج خوبی بکنم. نمی خواهم اگر بعد از عمر طولانی پدر و مادرم سرشان را زمین گذاشتن بروم و پیش برادرم زندگی کنم و هی رابطه ی نه چندان خوب خانواده شان را به هم بریزم. 

بلند می شود تا استکان ها را ببرد توی آشپزخانه که یک دور دیگر برایمان چایی بریزد و من به این فکر می کنم که یک نفر، یک اتفاق، یک جمله، حتا یک وابستگی می تواند زندگی یک شخص را و هدف آن شخص را از زندگی تعیین کند و یا حتا تغییر دهد. تا یادم می آید المیرا قبل از فوت مادربزرگش هدف های جالب تری توی مغزش پرورش می داد و برای رسیدن بهشون کلی برنامه داشت اما از بعد ورود خاله ی بیوه اش به خانه شان قضیه به کلی تغییر کرد، المیرا حتا یادش نمی آید که اون ایده ها چی بود!

نظرات 2 + ارسال نظر
...... سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 21:35 http://bi-nam2.blog.ir

به به بههههههههه
بببن کی اینجاااااست
اخ چقدر دلم برات تن شده بود فاطمه سادااااااات گل
خداروشکر از وب دلابانو پیدا کردم
جان منی تو
تحوالات خوبه انشالله؟

به بهههههههههههههههههه
خاااااااااااانوم:)
من عاشق این همه محبتت و روحیه تم اصنشم که
چه خوب شد اومدی!

دلم بلاگفا رو میخواد. درواقع وبمو می خوادو اما اینجا هم خوبه:)

mohammad سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 03:17

با عرض سلام و خسته نباشید.
وبسایت جالبی داری...
به شما توصیه میکنیم وبسایت خودتونو در تبادل لینک هوشمند ما ثبت کنید!
این کار باعث میشود رتبه سایت شما در گوگل افزایش پیدا کند و همیشه در صفحه اول گوگل قرار گیرید!
آدرس : links.golestanpatogh.ir
باتشـــــــــکر.

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد