آدامس با طعم کروکودیل

آدامس با طعم کروکودیل

برای کروکودیلی که درونم رشد کرد!
آدامس با طعم کروکودیل

آدامس با طعم کروکودیل

برای کروکودیلی که درونم رشد کرد!

آره والاع


شاعر یه جا می گه :


ما هر چه می کشیم، از این بی تو بودن است.....

نظرات 7 + ارسال نظر
سیـاوَش جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 18:04

:(

من فک کنم دیگه باید فاتحه بلاگفا رو خوند


کم کم منم باید بگردم دنبال یه جای دیگه واس آقاگرگه!!

+ناراحتم ولی چون شما گفتی لبخندم میزنم:)
:)

نه بابا
برمیگرده. دیر و زود داره اما برمیگرده....

+قربون تو:)

م.ح سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 16:07 http://ermiha.blogsky.com/

عجب ساعت دیواری قشنگی

اولا ساعت دست یه بچه پنج سالست....
دوما همون اولا

ریحان ِ . میم سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 07:16 http://reihane-mim.blog.ir

محمد داداششه :)
کلا نیستم واتس :) اینستا هم .. دنیای مجازیم رو خلوت کردم :)

آره:|

خوبه خی لی
خوشبحالت

صبیه سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 02:12

نه وبلاگ نزدم هنوز ولی اگه بلاگفا همینجوری بمونه فک کنم باید بزنم:-((

تا زدی به من خبر بدیا


البته کاش زودتر خوب شه برگردیم:((

صبیه دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 19:34

اینقدر خوشحالم پیدا شدی

صبیه جان خودتی؟!:)
تو وبلاگ نزدی؟!

+چقدر خوب که اینو میشنووووووووووم
و چقدر خوب تر اینجا هم منو می خوونی

ریحان ِ . میم دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 18:47 http://reihane-mim.blog.ir

سلام کرو :)
اول از همه خواننده ی پست قبل محمد زند وکیلی نیستشا !
بعدش این که هنوز توی اون گروه شعر هستی ؟ دلم براش تنگ شده :)

علیکم سلام:)

بعله.....خواننده اش علی زند وکیلی....من هی می گم محمد:|

آره....کم کارند همه اما.
چرا رفتی؟!

سیـاوَش دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 10:45

سلام:(

این بلاگفاهم ما رو گذاشته سرکار:(

سلام....
اما تو بخند....


+تحمل باید بکنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد