آدامس با طعم کروکودیل

آدامس با طعم کروکودیل

برای کروکودیلی که درونم رشد کرد!
آدامس با طعم کروکودیل

آدامس با طعم کروکودیل

برای کروکودیلی که درونم رشد کرد!

اتفاقی خوب در عرصه ی موسیقی


بعد از کشف یک گروهِ خوب که سنتی می زنند ، کلی ذوق کردم اما فرصت نشد در بلاگفا معرفی کنم. اما این شما و این هم گروهِ ول شدگان .... اتفاق نو در عرصه ی موسیقی سنتی و طنز.... . بهتون شدیدا توصیه می کنم برای یک بار هم شده اثر این گروه رو ببینید. من واقعا سیر نمیشم، مخصوصا تصویری هاشو....


اسکلا باید برقصن (روش کلیک کن)


قربونت میشم من (روش کلیک کن)



پ.ن : و باید به اون دسته از عزیزانی که به کارشون ایراد گرفتن و گفتند این فقط مسخره کردن هنر موسیقی ست و گریه داره که از این جماعت حمایت بشه، بگم که؛ خی لی بهتر از موسیقی راک هست که این همه ازشون طرفداری کردین. که یه مشت آهنگ مزخرف رو با یه مشت شعرهایی که خودشون میگن از مستی گفته میشه، میکس کنند و به خورد ملت بدن، آخرشم بشن تهِ هنر. باز توی این یه خلاقیت هست.

نظرات 6 + ارسال نظر
مصطفی یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 11:07 http://delestoon.blog.ir

ممنون بابت معرفی این گروه، اصلا بعد مدت ها دیدن یه کلیپ حالمونو خوب کرد!
یعنی جواب آواز دادنشون منو کشتا !
به نظرم یذره جینگولک بازی رو بذارن کنار و جای شعرای بقیه شعر اختصاصی بخونن بیشتر از چیزی که فکر می کنن کارشون بگیره!

خوش حالم خوشتون اومده:)

آره ، رسما اگه شعر های توپ بخوونند عالی میشه. چون صداشون که واقعا عالیه. نوازندگی هم که بیسته
ولی خب مثلا اومدن خلاقیت اجرا کردن، که در جایگاه خودش واقعا جالب انگیزه....

فرناز شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 19:09 http://72830.persianblog.ir/

این بلاگفا انگار دوس نداره حالا حالاها خوب شه ؛ دوس داره یکم ازمون دوری کنه :(

اونم ایشالا خوب میشه:)

منم ب لیستت اضافه میکنی؟

بله

آی دا شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 16:58 http://inthemoon.blog.ir

تشویق شدم کاراشونو دنبال کنم!

واقعا خوبن:)

ایزابل شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 14:54 http://harfhayam70.blog.ir/

سلام کروووو :)) خوشحالم که میبینمت اینجا. منم عاشق این گروه ول شدنگانم :)) آدمو سرحال میارن

به
سلااااااااااام:)
افتخار دادین خانوم:))

واقعا سرحال میارن. انرژی میدن:)

مارکر زرد :) شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 14:52 http://chilikchilik.blogsky.com

وااای اینا عالین :))))
هورمونت میشم من در واقع !
خیلی خوبنا ! اصن عجیب :)) صدای یکیشون جدی به صورت ناجوری خوبه !

چرا خالی ؟ چون یه جوریه :/ هیچ وقت دووم چیزی که نوشتم توش ب ی روز نکشیده ببینم ایندفه چ میشه !

واقعا عالین.....:))
اون سمت راستیه اصلا وحشتناک صداش خوبه....همشون البته خوبند.

+ممنون که آدرستو دادی. تا درس شدن بلاگفا سعی کن اینجا بنویسی و پاکشون نکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد