آدامس با طعم کروکودیل

آدامس با طعم کروکودیل

برای کروکودیلی که درونم رشد کرد!
آدامس با طعم کروکودیل

آدامس با طعم کروکودیل

برای کروکودیلی که درونم رشد کرد!

اول روزت را با برنامه پیش برو

از روزمرگی خوشم نمی آید ، اما از اینکه هر روزم بر حسب یه برنامه ی منظمی چیده شده باشد واقعا لذت می برم. از روز هایی که مشغله و کارهای زیادی دارم یا نه اصلا هیچ کاری ندارم اما از قبل هم برنامه ی داشتن همچین روزی را نداشتم بدم می آید. بنظرم هرچقدر هم مفید باید برود توی قسمت زباله دانی روز هایم.

از این رو دربِ اتاق اینجانب پر است از این برگه های چسب دار رنگی رنگی که از شب قبل یه برنامه ی اجمالی کوتاهی توش نوشته شده و سعی میشود که انجام شود. بیش تر هم سعی دارم اول روزم را با یک اتفاقی برنامه بریزم که حتما انجام شود. چون اگر اول روز به برنامه ای که ریختم عمل کنم ناخودآگاه به برنامه های دیگر هم عمل می کنم یا نه اگرم نشد که عمل کنم یک حسی هست که راضیم نگه دارد که زیاد هم بی برنامه امروز را نگذرانده باشم. و آن برنامه طوری باشد که بیشترین و  بهترین انرژی را به من بدهد، آن وقت است که بدترین اتفاق ها نمی تواند به اندازه زیاد و قابل توجهی روی من اثر منفی بذارد.

و بنظرم چی بهتر از ورزش، آن هم در اول صبح. تقریبا یک سال ورزش کردن اول صبح را به صورت مدام صدر برنامه ی هر روزم گذاشتم اما باور کنید چیزی که در پیاده روی آن هم با یک هم قدمِ خوب و مثبت نگر هست، که در خوابیدن نیست.

هرچند که من هنوز تعلق خاطر زیادی به خواب دارم ، اما حاضرم بخاطر این انرژی از خوابم بزنم.

حالا قرار است پیاده روی و بعد هم ورزش یک برنامه ی ثابت روز هایم باشد، اینجوری هر روزم با برنامه شروع می شود. میشود گفت دارم کم کم آدم می شوم. 

وقتی از خودم راضیم، حس می کنم دارم از زمینی که خوردم بلند می شم.

نظرات 3 + ارسال نظر
سکّو پنج‌شنبه 7 خرداد 1394 ساعت 12:15 http://stonebench.blogsky.com/

سلام کروووو جان
مبارکا باشه ^ـــــ^

سلااااااااااااااااااااااااااااام:)

مبارکای خوتون خانوم:*

آی دا پنج‌شنبه 7 خرداد 1394 ساعت 08:15 http://inthemoon.blog.ir

سلام کرو :)
وبت ممارک ^_^

بهههههههههههههههههه
سلاااااااااااااام:)
ببین کی اینجاست:)

فیلوسوفیا پنج‌شنبه 7 خرداد 1394 ساعت 07:13 http://www.mandarabrha.blog.ir

منم باید برنامه داشته باشم

مغز رو تنظیم می کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد