آدامس با طعم کروکودیل

آدامس با طعم کروکودیل

برای کروکودیلی که درونم رشد کرد!
آدامس با طعم کروکودیل

آدامس با طعم کروکودیل

برای کروکودیلی که درونم رشد کرد!

چرا همیشه من باید حواسمو جمع کنم؟!

تا به حال کسی را بلاک نکرده بودم. کلا از این حرکت، وحشتناک بدم میاد؛ مخصوصا وقتی دلیلی برای این کار نداشته باشم و شاید تنها دلیلم این باشد که با او نمی سازم. اما یک نفر توی زندگی من همیشه وقتی می دید به توافق به با هم بودن نمی رسیدیم، می رفت و بلاکم می کرد تا دفعه ی بعد که دلش بهش زور شود و بیاید تا باز ببیند می شود با من به توافق رسید یا نه و باز هم که نمی شد... قضیه همان بود.

این بار که آمد بهم خی لی فشار وارد کرد. خودش هم اذیت شد اما فشار وارد شده به من بصورت تصاعدی زیاد می شد. آخرش هم که به نتیجه های قبل رسیدیم، ازم خواست که دیگه همو بلاک نکنیم و باهم هم کاری نداشته باشیم. من از آنجا که کلا بلاک نکرده بودم بهش گفتم من تاحالا این کار را نکردم ، اینو به خودت بگو.

کربلا که رفتم به رسم ادب همیشگیمان خواستم بهش بگویم اینجا هم یادش هستم. کاری که هر بار جای زیارتی می رفتیم برای هم انجام می دادیم. با بلاک شدنم مواجه شدم خی لی اذیت شدم. و باز یاد این افتادم چند روز دیگه میاد سراغم. مطمئن بودم  از این بابت. با خودم مبارزه کردم و بلاکش کردم . نه فقط توی تلگرام، توی همه ی اپلیکیشن های ارتباطی گوشیم بلاکش کردم. و هی به خودم گوش زد می کنم که یه وقت نری آن بلاک کنیا. برای اون هم اینجوری بهتره. تو باید حواستو جمع کنی.



درد یعنی که نماندن به صلاحش باشد

بگذاری برود! آه....به اصرار خودت


علی صفری

نظرات 3 + ارسال نظر
مارکر زرد :) شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 09:49 http://Chilikchilik.blogsky.com

داشتم در واقع . خالی بود اما

خالی چرا؟!

آی دا جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 11:23 http://inthemoon.blog.ir

واقعا چه کار بچگانه ای میکرده....
بنظرم خوب کری کردی... اصلا ناراحت نباش.....
با بعضی ادما می بایست مثل خودشون بود...

+راستی، من تو اینستای حنا تو نظران یه جا مثل اینکه اسمتو دیدم، الان پیدات نمیکنم :| دوست داشتی بده ادرستو اددت کنم :)

آره. بچگانه رو باهات موافقم.
باید با بعضی ها سفت باشی تا نخوری....

+میام آلان بهت می دم:)

مارکر زرد :) جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 06:01

من فکر میکنم بلاک کردن یه جورایی توهین به فرده . ولی آدم باید اول خودش احترام خودش رو نگه داره که لازم نشه بلاکش کرد

اینجا مثلا برای جلوگیری از حرف زدن بوده:)))


+تو وب نساختی اینجا؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد