آدامس با طعم کروکودیل

آدامس با طعم کروکودیل

برای کروکودیلی که درونم رشد کرد!
آدامس با طعم کروکودیل

آدامس با طعم کروکودیل

برای کروکودیلی که درونم رشد کرد!

شلخته ست

گاهی پیدا کردن احساساتم، شبیه پیدا کردن گیره ی سر توی یک کیف شلوغه. میخوایش، دست می کنی تو کیف و  هی می گردی، هی می گردی. اغلب پیداش نمی کنی. پس مجبور میشی جلوی طرف همه ی کیف رو خالی کنی روی زمین، بعد با اضطراب از توی اون همه وسیله پیداش می کنی. بلند میشی که وایسی تا به طرف نشونش بدی، طرف از دیدن این همه بهم ریختگی و اضطرار میزاره میره. و اون گیره رو اصلا نمی بینه.

یه وقت هایی هم نشون دادن احساسات درست و بجا در مقابل دیگران، همینجوریه.شلخته ست.

نظرات 2 + ارسال نظر
مارکر زرد :) چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 18:47

میخوام یه سر بزنم پرشین بلاگ ببینم چجوریه . بعد وایمیسم یه جا موقتا ، بلاگفا درست شه :( من برمیگردم :(

دارید که آدرس اینستامو ! معرفی میکنم الان :)

منتظر خبرم.
اینجا بهتره بنظرم. بلاگ اسکای.
منم برمیگرم:)

مارکر زرد :) چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 18:07

از یه طرف خوشحالم که میتونم بخونمتون . از یه طرف انگار دارن خورد خورد میان بلاگ اسکای . اینا همش مقدمه اس نیاید بمونید :( خوب نیست اینجا خیلی چیزای بهتری داره ولی خوب نیست :( دوبار اینجا ساختم و پاک کردم . آخرشم پناه آوردم به نوت گوشی
لعنتی :(
من حتی خوشم نمیتد اینجا کامنت بدم :(( غریبه
این پستم خیلی خوب بود :(

تو هم اینجا درست کن. اما قول بده بعد درست شدن بلاگفا بیای اونجا.
منم خی لی با خودم کلنجار رفتم تا درست کردم. به زور چند نفر بالاخره درست کردم. اما واقعا خودمم از ننوشتن خسته میشدم. بعضی موقع ها نمیشه تو نوت گوشی نوشت. بعضی چیز ها رو باید ثبت موقت کرد. بعضی چیزها رو هم باید یه سری ها بخووند، تا آروم شی.
منم اصلا از اومدن و نوشتن اینجا دل خوشی ندارم، ذوقم ندارم.
اما بالاخره تا درست شدنش. مجبوریم:(


میشه آدرس اینستاتو بدی اگه داری؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد